Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim

ul. Rynek 215, 37-232 Jawornik Polski

 

Nabór na stanowisko - podinspektor

Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

 w Jaworniku Polskim

ogłasza nabór

na wolne stanowisko – Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych

 

 

  1. Nazwa wolnego stanowiska pracy: Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie
  2. wykształcenie wyższe
  3. co najmniej 2 letni staż pracy umożliwiający realizację zadań określonych w opisie stanowiska (w tym co najmniej 1 letni staż pracy w administracji samorządowej)
  4. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
  7. znajomość przepisów prawnych zawartych w ustawach i przepisach wykonawczych w zakresie:

- finansach publicznych

- dyscyplinie finansów publicznych

- samorządu gminnego

- kodeksu postępowania administracyjnego

- ochrony danych osobowych

- dostępu do informacji publicznej,

- informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,

- instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt

- przepisów bhp i ppoż.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność organizacji pracy
    2. odporność emocjonalna i samokontrola
    3. gotowość do stałego samodoskonalenia
    4. biegła obsługa komputera i pakietów biurowych

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o: świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze, zasiłek dla opiekuna, oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań administracyjnych,

- Rejestrowanie powyższych wniosków, weryfikacja wniosków, załączników, przygotowywanie i przedkładanie Kierownikowi projektów decyzji administracyjnych, pism i postanowień zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentów związanych z przyznanymi świadczeniami,

-Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń,

-Prowadzenia wszystkich zadań w systemie komputerowym,

-Zastępowanie innych pracowników Ośrodka w sprawach o świadczenia realizowane przez ośrodek pomocy społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, dodatków mieszkaniowych oraz pomocy społecznej,
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej (skierowanej do klientów oraz instytucji zewnętrznych),

-Sporządzanie list wypłat świadczeń, okresowych zestawień, sprawozdań,

-Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest niższy niż 6%.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 

  1. Wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy
  2. Umowa o pracę – zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych
  3. Praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Jaworniku Polskim
  4. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
  5. Obsługa urządzeń biurowych
  6. Bezpośredni kontakt z interesantami oraz instytucjami publicznymi – predyspozycje umożliwiające bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się
    z innymi osobami
  7. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym , umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż
    6 miesięcy i dla takiego pracownika organizuje się w trakcie trwania w/w umowy służbę przygotowawczą mająca na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych, która to służba trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem, a pozytywny wynik tego egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika
  1. Wymagane dokumenty:

1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu;

2) list motywacyjny;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

6) kserokopie innych dokumentów poświadczające posiadane kwalifikacje, uprawnienia
i umiejętności oraz posiadany staż pracy

7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność[2];

8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

9) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych;

10) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

11) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;

12) oświadczenie kandydatka o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Podinspektor ds. koordynacji projektów;

13) fakultatywnie, podpisana odręcznie klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich niewymaganych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Wójta Gminy Jawornik Polski w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadomy(a), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem";

14) fakultatywnie, podpisane odręcznie oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie dodatkowych danych kontaktowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail) w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w trakcie procesu rekrutacji przez Urząd Gminy w Jaworniku Polskim zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Jestem świadomy(a), że podanie danych jest dobrowolne. Jedyną konsekwencją niepodania danych będzie wydłużenie czasu korespondencji ze względu na konieczność wysłania wszystkich istotnych informacji w pocztą tradycyjną. Jestem świadomy, że udzieloną zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie kontaktując się inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email iod@jawornikpolski.itl.pl . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem".

 

8. Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim  37-232 Jawornik Polski, ul. Rynek  215 lub pocztą a adres urzędu do dnia 24.04.2023r. do godz. 14.00.

w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na Podinspektora”

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani  do II etapu naboru zostaną powiadomieni i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie.

 

  1. Dodatkowe informacje:

 

Kopie wszystkich dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.

 

Przed zatrudnieniem kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego

 

 

 

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów:

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim 
    z siedzibą w 37-232 Jawornik Polski, ul. Rynek  215
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@jawornikpolski.itl.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. b ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.,
  4. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

  1. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa , jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru.
  2. Pani/Pan  dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia naboru
  3. Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
  4. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
 

 

[2] Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 530.).

Załączniki:

Nabór na stanowisko - podinspektor

Utworzono dnia 16.04.2024, 13:43

Informacje

Liczba wyświetleń: 44
Utworzono dnia: 16.04.2024
Dokument wprowadził:
Beata Bielańska
Dokument opublikował:
Beata Bielańska
Dokument wytworzył:
Beata Bielańska

Historia publikacji

  • 16.04.2024 13:43, Administrator
    Dodanie załącznika: Nabór na stanowisko - podinspektor
  • 16.04.2024 13:39, Administrator
    Dodanie strony: Nabór na stanowisko - podinspektor